Департамент освіти і науки

Хмельницька обласна державна адміністрація

Проведено засідання науково-методичної ради Хмельницького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді

Грудень 13, 2017 Методика 59 переглядів

11 грудня  2017 року під головуванням директора обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Г.Гончарука відбулось засідання науково-методичної ради.
На порядку денному розглядалися питання:
1. Використання методу портфоліо у навчальній та методичній роботі як засобу самореалізації та самоконтролю розвитку компетентної особистості.
2. Про результати курсової підготовки педагогічних працівників закладу у 2017 році.
3. Про психологічне забезпечення освітнього процесу відповідно до науково-методичної проблеми.
4. Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.
5. Про розгляд методичних розробок педагогічних працівників, які претендують на присвоєння педагогічного звання «керівник гуртка-методист».

З питанням «Використання методу портфоліо у навчальній та методичній роботі як засобу самореалізації та самоконтролю розвитку компетентної особистості» виступила заступник директора з навчально-методичної роботи М.Гаєвська. У своїй доповіді Марія Володимирівна відмітила, що створення портфоліо допоможе педагогу грамотно проаналізувати свою діяльність, вибрати напрямок подальшого зростання, спланувати роботу по самоосвіті, узагальнити передовий педагогічний досвід та підготувати його до презентації.
В обговоренні доповіді  брали участь завідувачі відділів та керівники гуртків закладу.
З інформацією про результати курсової підготовки педагогічних працівників закладу у 2017 році ознайомила присутніх завідувач відділу методичного І. Микуляк.
Григорій Гончарук проінформував про психологічне забезпечення освітнього процесу відповідно до науково-методичної проблеми закладу.
Одним із питань, розглянутих на засіданні науково-методичної ради, було огляд нормативних документів та ознайомлення педагогічного колективу із новинками психолого-педагогічної літератури.
Професійний розвиток педагогічного працівника – тривалий процес, метою якого є розвиток людини як особистості, як фахівця і майстра. Педагог із задоволенням працює, якщо захоплений роботою та любить її. У міжатестаційний період педагогічні працівники закладу, що атестуються, досягли високого рівня професійної підготовки, працювали у творчому пошуку, активно впроваджували форми й методи навчання і виховання, що забезпечували результативність участі вихованців у конкурсах різних рівнів. Саме тому питанням науково-методичної ради став розгляд методичних розробок педагогічних працівників, які претендують на присвоєння педагогічного звання «керівник гуртка-методист».
Марія Гаєвська ознайомила присутніх з досвідом роботи та методичними напрацюваннями педагогічних працівників науково-дослідницького напряму – Михайліва Тараса Володимировича та Юхимчук Тетяни Іванівни, які претендують на присвоєння педагогічного звання «керівник гуртка-методист».
Олександр Луданний, заступник директора з навчально-виховної роботи презентував досвід роботи керівника гуртка філії обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Боднаря Сергія Олександровича, який також претендує на присвоєння педагогічного звання «керівник гуртка-методист».
За підсумками засідання прийняті рішення та рекомендації для використання у роботі педагогічного колективу закладу.

Завідувач відділу методичного І.Микуляк