Розпочато вивчення стану готовності закладів загальної середньої освіти з цілодобовим перебуванням дітей, дитячого будинку Хмельницької обласної ради до нового 2024/2025 навчального року

Відповідно до наказу директора Департаменту освіти та науки Хмельницької обласної державної адміністрації від 09.07.2024 № 126-од «Про підготовку та організований початок нового 2024/2025 навчального року», листа Міністерства освіти і науки України від 05.06.2024 № 1/9979-24  «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду», 12 серпня 2024 року робочою групою Департаменту освіти та науки обласної державної адміністрації за участі:

представників Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій Хмельницької області,

Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області,

фахівців Центру організаційно-господарського забезпечення закладів освіти,

обласної організації профспілки працівників освіти і науки України,

розпочато вивчення стану готовності закладів загальної середньої освіти з цілодобовим перебуванням дітей, дитячого будинку Хмельницької обласної ради  до нового 2024/2025 навчального року.

В області функціонує 13 закладів загальної середньої освіти з цілодобовим перебуванням дітей, дитячий будинок, засновником яких є Хмельницька обласна рада, яка забезпечує належне утримання та розвиток матеріально-технічної бази закладів коштом обласного бюджету.

Робочою групою відвідано Ізяславський навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради (директор – Юрій ХЕЛЕНЮК), Плужненський  ліцей Хмельницької обласної ради (директор – Ростислав КОНОНЧУК), Славутський ліцей Хмельницької обласної ради (директор – Олена САПРИКІНА).

У закладах створено належні умови для безпечного перебування здобувачів освіти,  улаштовано відповідний простір у захисних спорудах цивільного захисту, найпростіших укриттях, вжито заходів щодо забезпечення рівного доступу до освіти осіб, які потребують спеціального обладнання (пандусів, підйомників, вбиралень, навчально-методичного та реабілітаційного обладнання). За результатами вивчення стану готовності закладів освіти складаються відповідні акти.

Loading