Учасники конференції обговорювали актуальні питання застосування новітніх форм і способів запровадження професійної спрямованості навчання шляхом використання інноваційних засобів активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти при викладанні загальноосвітніх предметів, познайомилися з методами та прийомами інтеграції професійно-теоретичної підготовки з виробничою практикою ресторанного господарства та хімією, фізикою і математикою на прикладі молекулярної кухні.
Організаторам вдалося створити платформу для вільного обміну думками та досвідом. Керівники і викладачі навчальних закладів демонстрували актуальні напрацювання професійної спрямованості змісту дисциплін та активну позицію у пошуку дієвих інструментів розвитку пізнавальної діяльності.
Результати конференції засвідчили, що діалог та співпраця вчителів – предметників та майстрів виробничого навчання сприятиме модернізації системи професійно-технічної освіти та якісній підготовці фахівців.
Разом- ми сильні!