Відбувся семінар-практикум «Команда психолого-педагогічного супроводу,  як відповідь на виклик сучасності у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору»

29 листопада 2024 року відбувся семінар-практикум «Команда психолого-педагогічного супроводу,  як відповідь на виклик сучасності у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору» для директорів, фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням Кам’янець-Подільського району області.

Захід організовано Департаментом освіти та науки обласної державної адміністрації спільно з Обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Анатолія Назаренка відповідно до планів роботи на 2024 рік на базі Комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр» Кам’янець-Подільського району Хмельницької області.

У семінарі-практикумі взяли участь заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Дунаєвецької міської ради Валентина ЧЕКМАН, начальник управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради Інна ІСАКОВА.

Під час заходу завідувачем сектору спеціальної освіти та інклюзивного навчання Департаменту освіти та науки обласної державної адміністрації Аллою МАРИСЮК акцентовано увагу на реалізації державної політики в області щодо забезпечення доступу до здобуття освіти дітей з особливими освітніми потребами, вироблення системного супроводу інклюзивно-ресурсним центром закладів освіти з інклюзивним навчанням в контексті реалізації освітньої траєкторії здобувачів освіти з особливими освітніми потребами у відповідності до їх реальних можливостей, особливостей розвитку та освітніх потреб.

Під час теоретичної частини семінару-практикуму завідувачем  Обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Ганною СИНЯВСЬКОЮ, методистами центру Інною ДЯКОВ та Ольгою БІЛЕЦЬКОЮ висвітлено питання про роль інклюзивно-ресурсного центру у створенні та реалізації індивідуальної програми розвитку, особливості формування та реалізацію індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами, оцінювання їх навчальних досягнень.

Директором інклюзивно-ресурсного центру Ігорем ПИХАЛЬСЬКИМ, фахівцями (консультантами) центру Ольгою МУЦ, Яною МАТВЕЄВОЮ, Світланою АБРАМОВИЧ ознайомлено присутніх з напрацюваннями центру з питань реалізації освітнього маршруту дитини з особливими освітніми потребами під час інклюзивного навчання у закладах дошкільної, загальної середньої освіти.

Під час практичної частини учасники заходу продовжили роботу у трьох локаціях, де ознайомились з досвідом роботи вихователя-методиста Центру розвитку дитини «Пролісок» Дунаєвецької міської ради Алли ЗАВАЛЬСЬКОЇ, директора ліцею № 3 Дунаєвецької міської ради Оксани КУРОВСЬКОЇ та її заступника з навчально-виховної роботи Наталії КОРЕЦЬКОЇ щодо участі у командах психолого-педагогічного супроводу, оформлення індивідуальної програми розвитку та навчального плану дитини дошкільного та шкільного віку з особливими освітніми потребами.

Дякуємо Дунаєвецькій міській раді, управлінню освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради за надану можливість проведення заходу, підтримку та створення умов в інклюзивно-ресурсному центрі Дунаєвецької міської ради для забезпечення методичного супроводу педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами у закладах освіти Дунаєвецької міської територіальної громади та територіальних громад, яким інклюзивно-ресурсний центр надає свою послугу.

Особлива подяка – директору інклюзивно-ресурсного центру Дунаєвецької міської ради Ігореві ПИХАЛЬСЬКОМУ та колективу центру за проведення заходу, створену атмосферу вільного спілкування та обміну досвідом.

Loading