26.01.2022 року, відповідно до плану роботи, Хмельницьким ОІППО проведено інструктивно-методичний практикум з керівникими спеціальних шкіл, навчально-реабілітаційних центрів «Методичний супровід організації освітнього процесу у спеціальних закладах освіти відповідно до Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2021 р. № 1132»
Мета заходу – ознайомити організацією діяльності та програмно-методичним забезпеченням освітнього процесу в закладах спеціальної освіти у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами відповідно до Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2021 р. № 1132; обговорити питання впровадження в освітній процес новітніх розробок програм, планів та інформаційних технологій, внесення коректив та пошук оптимальних шляхів їх реалізації для дітей з особливими освітніми потребами; окреслити основні напрямки спільної діяльності спеціальних шкіл, навчально-реабілітаційних та інклюзивно-ресурсних центрів в організації і проведенні освітньої діяльності.
У роботі вебінару взяли участь завідувач сектору спеціальної та інклюзивної освіти Департаменту освіти, науки, молоді та спорту Хмельницької ОДА Марисюк А. А., методист науково-методичного центру професійного розвитку педагогічних і керівних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти Хмельницького ОІППО Грицюк Н.Г., завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Хмельницького ОІППО Мельник С. В., керівники навчально-реабілітаційних центрів, спеціальних шкіл Хмельницької обласної та міської рад.
У практично-презентаційній частині вебінару директор Хмельницького інклюзивно-ресурсного центру №1 Рибак О.А представила досвід співпраці центру із закладами загальної середньої освіти з питань автоматизаційної системи «Україна. Інклюзія»; заступник директора з корекційно-розвиткової роботи Кам’янець-Подільського навчально-реабілітаційного центру Швець О. І.
поділилась досвідом створення Індивідуальної програми розвитку як складової побудови освітньої траєкторії дітей з особливими освітніми потребами в закладах спеціальної освіти.
Учасниками заходу обговорено актуальні напрямки спільної діяльності спеціальних шкіл, навчально-реабілітаційних центрів та інклюзивно-ресурсних центрів в організації та проведенні освітньої діяльності дітей з особливими освітніми потребами.