Розвиток STEM-освіти у закладах освіти Хмельницької області

29 березня відбулось засідання робочої групи з реалізації STEM-освіти у закладах освіти Хмельницької області. У заході взяли участь керівники установ, що увійшли до пілотного проєкту МОН «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів».

З вітальним словом до присутніх звернулась директор Департаменту освіти та науки Басюк Дарія Іванівна.

Щодо реалізації ІІ етапу Концепції розвитку STEM-освіти у закладах освіти Хмельницької області виступив заступник директора-начальник управління вищої та професійної освіти і організаційного забезпечення Мартинюк Олег Олександрович. Серед пріоритетних завдань на ІІІ етап визначено:

– створення STEM-лабораторій у закладах загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної) освіти;

– об’єднання STEM-центрів у обласну мережу;

– відкриття обласного координаційного хабу STEM-освіти та розвитку молодіжних стартапів;

– організація та проведення обласних змагань з STEM напрямків;

– популяризація результатів винахідницької, науково-орієнтованої діяльності та розвиток учнівської і студентської творчості;

– ініціювання, фандрайзинг та координація інноваційних освітніх проектів, співпраця з стейкхолдерами та бізнесом.

Досвідом впровадження STEM-освіти поділився директор Хмельницького професійного ліцею електроніки Росквас Анатолій Іванович.

Учасники робочої групи визначились у подальшій організація роботи закладів освіти, які ввійшли в пілотний проєкт МОН, зокрема щодо:

– розроблення дорожньої карти проєкту, нормативно-правового та навчально-методичного забезпечення функціонування STEM-центрів у заданих параметрах проєкту.

– організації інформаційно-методичного забезпечення інноваційного освітнього проєкту.

– здійснення підготовки педагогів (семінари-практикуми, круглі столи тощо);

– визначення партнерів інноваційного освітнього проєкту.

– розробки проекту положення про STEM-центр відповідно до економічних, соціальних та освітніх запитів України;

– визначення організаційних умов мережевої форми здобуття освіти з метою формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності, зокрема здатності спілкуватися англійською мовою з носіями.

– створення експериментальних обласних STEM-центрів.

 

 141 всього,  1 сьогодні