Всеукраїнська науково-практична конференція «Управління закладом освіти в умовах реалізації Концепції нової української школи і нових суспільних викликів: досвід та перспективи»

16 листопада Хмельницьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти імені Анатолія Назаренка проведено Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Управління закладом освіти в умовах реалізації Концепції нової української школи і нових суспільних викликів: досвід та перспективи». Співорганізаторами заходу стали Хмельницька обласна рада, Департамент освіти і науки Хмельницької ОДА, Український відкритий університет післядипломної освіти, ГО «Асоціація керівників закладів освіти Хмельницької області”. З мотиваційними виступами до учасників звернулися
Дарія Басюк, директор Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації, доктор економічних наук, професор;
Віктор Очеретянко, ректор Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Анатолія Назаренка, кандидат історичних наук, старший науковий співробітник;
Тамара Сорочан, виконавчий директор Українського відкритого університету післядипломної освіти, Заслужений працівник освіти України, доктор педагогічних наук, професор.
Форум об’єднав більше 100 науковців та практиків з м.Києва, Хмельницької, Рівненської, Чернівецької, Волинської, Черкаської, Київської, Миколаївської, Одеської, Харківської областей для вирішення проблем управління закладами освіти в сучасних умовах та підвищення кваліфікації керівних і педагогічних працівників у системі післядипломної освіти. В ході конференції обговорено питання:
роль інститутів післядипломної освіти у реалізації інноваційної діяльності в умовах нових викликів та змін менеджменту освіти;
інноваційні підходи до управління розвитком закладу освіти в умовах реалізації Концепції нової української школи;
забезпечення якості освітнього процесу під час воєнного стану;
створення безпечного та здорового освітнього середовища;
цифровізація освітніх та управлінських процесів;
засоби і технології діагностики та компенсації освітніх втрат;
партнерська взаємодія в умовах реформування освіти. Учасники виробили рекомендації за підсумками конференції.

Loading